golovna2У зв’язку з останніми подіями в країні, і взагалі на випадок пожежі чи іншої надзвичайної ситуації у школах проводяться навчання. В рамках “Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності” 20.12.2019 проведено відпрацювання нормативів евакуації учасників освітнього процесу за сигналом Увага! Всім!

         1Кожна людина (неважливо, дитина чи дорослий) чекає чарівного свята - Дня Миколая, овіяного магією доброти, любові, милосердя тралиційно в цей день лунає святкова музика, слова привітання, теплі побажання. В актовій залі зібралися 5-7 - мі класи для проведення святкового концерту “Ой хто, хто Миколая любить”

         golovnaБоротьба з насильством – домашнім, шкільним, вуличним - тема дуже важлива, яку просто необхідно висвітлювати усіма доступними засобами. Підростаюче покоління СЗШ № 13 ім. І. Хитриченка теж не стоїть осторонь цієї гострої соціальної проблеми, тому долучились до участі у ІХ – му районному конкурсі відеороликів у рамках всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».

         golovnaСвятошин яскраво відзначив День Збройних сил України, провівши V ювілейний конкурс - фестиваль національно-патріотичної пісні «Сурми звитяги» серед закладів освіти за організацією ПНЗ ЦВПСВМ «ДЕСАНТНИК» на базі спеціалізованої школи № 76 ім. О.Гончара.

golovnaУкраїнська пісня - це не просто музика: це душа і голос народу, гордість нації, чарівний дар, яким пишається кожен українець.Українська музика вже давно вийшла за межі географічних кордонів: вона знана в усьому світі,українські пісні сліхають у Європі, Азії та Америці. Саме такі хіти шановані й улюблені мільйонами людей,лунали в актовій залі школи на традиційному фестивалі ”Пісні України”. Родзинкою заходу стали інсценізація,підготовлені учасниками.

golovnaЯк гарно, коли сім’я згуртована, дружна, щаслива, а якщо вона ще й спортивна-тоді це не сімя, а мрія, адже скільки цікавих завдань можна виконанати спільними зусиллями, скільки вершин подолати завдяки цілеспрямовоності і взаємопідтримки.

47У вихорі танцю кружляла вся планета 20.11.2019 разом із юними танцюристами 2-4 – их класів. Ловити нові ритми, вивчати нові цікаві рухи і цікаві постановки, бути одному за всіх та всім за одного, відчувати себе частиною цілого – класу, колективу, школи – захоплено, весело і дуже відповідально. Танець навчає дітей бути злагодженими, дружними, творчими, будить фантазію, координує рухи.

44Історія рідного міста - насичена цікавими легендами, рясно усипана пам’ятниками культури та мистецтва, овіяна таємничими деталями - завжди викликає непідробний інтерес у підростаючого покоління. А якщо вони ще й шукачі пригод, тоді захоплюючий районний квест-гра “Місто майстрів” саме для них. Даний квест проводився в рамках акції “Як тебе не любити, Київе мій! центром туризму та краєзнавства учнівської молоді Святошинського району м. Києва 16.11.2019 р. Команда Еверест СЗШ №13 у  складі девятикласників, а саме: Сапок Марії, Семенюка Олексія, Іванюка Владислава, Акопяна Артема, Марченка Богдана та Рубана Станіслава теж узяли активну участь.

42Мистецтво танцю захоплює розмаїттям рухів і ритмів, стилів і жанрів, манить своєю незбагненною красою, адже насправді перехоплює дух, коли багато людей синхронно, виразно та майстерно передають свої почуття мовою музики й тіла. Дітям дуже подобається танцювати, тому підготовка до традиційного конкурсу "Майданс"-це завжди трудомісткий, досить тривалий, але дуже захоплювальний процес. Танець не лише дає можливість створити красиве видовище на сцені, але й дисциплінує, привчає до взаємодії, злагодженості, відповідальності.

41Слова вдячності окриляють, надихають, переповнюють теплими почуттями, дають наснагу, спонукають до нових звершень. Днями Святошинська районна у м. Києві громадська організація інвалідів війни, збройних сил та учасників бойових дій відзначила подякою директора школи-Макаренко Марію Олександрівну.

1Пройшов тиждень математики, фізики та інформатики (11.11.2019 – 15.11.2019). Він був проведений з метою розвитку в учнів логічного мислення, застосування знань і умінь, набутих під час навчального процесу, до розв’язування цікавих і нестандартних задач, стимулювання в них інтересу до математики, пошукової діяльності, створення творчих учнівських груп.