Критерії оцінювання  письмових робіт

    (творів та переказів)

    у 5-11 класах

    Рівень навчальних досягнень Бали Кількість припустимих помилок
       

    Орфографічні,

    пунктуаційні

    Лексичні, граматичні,

    стилістичні

    І. Початковий 1 15-16 і більше 9-10
      2 13-14  
      3 11-12  
    ІІ. Середній 4 9-10 7-8
      5 7-8  
      6 5-6  
    ІІІ. Достатній 7 4 5-6
      8 3  
      9 1+1 (негруба)  
    ІV. Високий 10 1 3
      11 1 (негруба) 2
      12 - 1

    Оцінюючи письмові роботи (перекази, твори), враховують наявність:

    - орфографічних та пунктуаційних помилок, які підраховуються сумарно, без диференціації (перша позиція);

    - лексичних, граматичних, стилістичних помилок (друга позиція).

             Загальну оцінку за мовне оформлення  (МО) виводять таким чином: до бала за орфографію та пунктуацію додають бал, якого заслуговує робота за кількістю лексичних, граматичних і стилістичних помилок, одержана сума ділиться на 2:

             Під час виведення єдиної оцінки за письмову роботу до кількості балів, набраних за зміст переказу чи твору, додається кількість балів за мовне оформлення і їхня сума ділиться на 2:

    З – 2: 9 б.           МО – 4 + 6: 7 б.         (9 +7) : 2 = 8 б.

    При цьому якщо частка не є цілим числом, вона закруглюється в бік більшого числа.

    Остаточний вигляд запису : З-2:9 б,   МО - 3 -  5: 8 б.   9 б,

    Негрубі помилки, повторювані,  неповторювані й однотипні.

    У підрахунку помилок:

    2 негрубі вважати за одну помилку;

    повторювані – за одну;

    однотипні – на одне правило, але в різних словах – різні помилки;

    5 виправлень – 1 помилка.

    План не враховується.  Для творів. Якщо обсяг твору значно перевищує середній, то + 1 бал (або -1бал).

            

            

    © 2013. School13, Kyiv, Potapova,3. All Rights Reserved.