Завдання на час карантину 2020 року можна отримати на сайтах учителів школи (Меню :"навчальні предмети" - предмет-сайт вчителя) а також окремо по класам та предметам:

     Шахові завдання під час карантину

    https://chess-lessons.webnode.com.ua/

     

    Завдання для дистанційного навчання

     Вчитель: Макієнко Н.М.

    Українська мова (Читання):

    Українська мова (Письмо):

    • Розвиток зв'язного мовлення “ Рослини”

    Відео:

    (запропоновані завдання виконати письмово)

    • https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u107(слайд 3 - записати запропоновані слова у колонки за зразком, слайд 7 - виконати завдання письмово.)
    • Уживання великої букви у словах. Побудова і записування речень за малюнками.

    Відео:

    • https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-27/
    • https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u108(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, Запиши 3 імен хлопчиків, 3 імен дівчаток, 3 клички тварин, склади 2 речення із будь-якими іменами чи кличками тварин)
    • Розпізнавання слів, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (без вживання терміну “ Прикменник”)

    Відео:

    • https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-28/
    • https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u109(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, запиши дібравши свої приклади за зразком 5 слайду, виконай письмово завдання на слайді 8)
    • Добір слів, які відповідають на питання що робить?, що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами (без вживання терміну “ Дієслово”).

    Відео:

    • Розпізнавання слів, що відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

    Відео:

    • https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u111(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, розглянь малюнки на слайді 4 запиши слова, що відповідають на питання скільки? у робочий зошит, виконай письмово завдання на слайді 7, знайди у букварі та запиши у робочий зошит 2 речення зі словами, що відповідають на питання скільки?).

    • Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами.

    Відео:

    • https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-30/
    • https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u112(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, розглянь малюнки на слайді 4 склади і запиши 3 речення за малюнком , підкресли службові слова, вивчи правило на слайді 8, знайди у букварі та запиши у робочий зошит 3 речення зі службовими словами, підкресли їх).

    Відео:

    Математика:

    Зошит з друкованою основою: ст. 46-52

    Я досліджую світ:

    Підручник: ст.54-65

    Зошит з друкованою основою: опрацювати сторінки, що відповідають темам у підручнику.


    1-А кл. (оновлено 04.05)

    Я досл.світ.Підручн.стр.62-69. Вірш" Дивний звір", стр.39,вивчити напам' ять.  Зошит стр.34-44.
    Математ. Підручн.стр.124-132.
    Навч.грамоти.Зошит"Я дружу зі словом " стр.36-54.
    Читання" Хрестоматія" стр.44-63.
    Інформатор:bus org.ua
    Телеканал Піксель,вівторок,четвер 9-10 год .bus org.na YouTube МОН.

    4-Б клас

    Таєвська Тетяна Михайлівна

    Математика: с 825-885;

    Зошит: с.63-66;

    Експрес: с.113-124;

    ДПА: к.р.# 8-9.

    Укр. мова: впр.286-314;

    ДПА: к.р. 4-6.

    Природознавство: 46-48, зошит с.50-54.

    4-В клас
    Сокирко  Олена Василіна
    Літ.чит. с. 91 вивч.вірш, с. 92-101читати,переказувати, с. 102 вивч.вірш
    Укр.мова с. 152-160 правила вивчити
    Природ.  с.144-157
    Математ. с.136-148
     

    2-В Бойко Світлана Вікторівна

    Літ. чит.: с. 70-71,72, 74-78, 80-81; в ПЧ с. 90-99

     Укр. мова: с. 60-63, 67,73; в зош. РЗМ с. 51-65 (вчити правила)

     Матем.: №720-№799, в зош. с. 53-63 (вчити правила, таблицю множення і ділення на5, можна і на 6)

     Я досл. світ: 62-72 (намал. плакат на тему: «Мої корисні звички»)

     Англ. мова (І гр.): в підр.: р. 62 PB вивчити слова,

    в зош.: р. 65WB; намалювати свійську тварину і написати 4-5 речень про неї.

     

    3 – Б клас (оновлено 23.05)

    Літ. чит.  -  ст.70 - 72 ( переказувати )
    Укр. мова  -  впр.466, 467 ( усно ), 468, 469, 470
    Математика  -  1167, 1168, 1170, 1171, 1172
    Природознавство  -  ст.170 -171
    Основи здоров'я  -  ст.139 - 140
     

     

    ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА:

    8-А,Б,В:

    1)Письмові відповіді на запитання 1-4(с.236);

    С.236-239(конспект або відповіді на запитання на с.239);

    3)Прочитати «Міщанин-шляхтич» Мольєра,письмові відповіді на запитання 1-8 (с.254)

    9-А,Б,В:

    1)Прочитати «Ляльковий дім» Ібсена,письмові відповіді на запитання 1,3,4,5,6,9(с.250);

    2)Написати продовження історії життя Нори

    10-А:

    1)Конспект(с.142-151);

    2)Твір-роздум на тему: «Проблеми батьків і дітей у повісті «Кава з кардамоном» або  «Образ головної героїні у повісті «Кава з кардамоном»

    11-А:

    Прочитати твір Я.Кавабати « Тисяча журавлів»,письмові відповіді на запитання 1-8 на с.137, письмові відповіді на запитання 1-10 на с.140.

    6-А,Б,В:

    Прочитати  оповідання Р.Бредбері«Усмішка»;скласти план твору;написати конспект (с.194-195).

     УКРАЇНСЬКА МОВА ДЛЯ 6-Б (друга група):

    Параграфи 37- 38,вправи  419-426,430,431,433,434,437,

    438,441,446,448(письмові відповіді)

    УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ 8-А КЛАСУ:

    1)Прочитати повість «Дорогою ціною» М.Коцюбинського і виконати  письмові завдання:с.128(1,2,3,6,12);с.133(1-10);

    2)Написати конспект(с.134);прочитати оповідання О.Довженка «Ніч перед боєм»(с.135-141);письмові відповіді на запитання 1-10(с.141).

    УКРАЇНСЬКА МОВА ДЛЯ 8-А КЛАСУ:

    Параграфи 34-36,вправи 398,399,403,406,408,410,414,415,417, 419,424,427,

    431;параграфи 132- 135 Ющука

     

    географія

    11-А

    Ст.140 -144. Дослідження: Світовий ринок патентів: лідери і аутсайдери. Практична № 8

    10-А.

    Ст.118 – 203. Презентація про одну країну.

    9-А,Б

    Ст.204 -209. Дослідження : Міські види транспорту населеного пункту.

    9-В

    Ст. ‘1217 – 224. 

    8 кл.

     Ст. 220 -230

    7 кл.

    Ст. 202 – 216 . Практична робота ст.30 -37, Номенклатура  Євразії.

    6кл.

    Ст. 174- 1180 . Закінчити практичну роботу № 6

    Біологія

    7- -А

    Практична робота №.6  Готуємося до тематичної атестації з теми : «Процеси життєдіяльності тварин» ст. 124-168. Скласти тест до теми на 12 питань, « Що зайве»- текст на 8 речень.

    11-А

    Ст. 124- 175. Презентація Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу. Готуємося до Узагальнення з теми « Екологія».

     

    Фізика

    Шановні учні! Запрошую Вас до Google Classroom.
    Зареєструйтеся, заповніть свої профілі, вписавши ім’я та поставивши власне фото – так буде простіше орієнтуватися.
    Будемо спілкуватися дистанційно. Ви отримаєте можливість у зручний час вивчати теми і отримати тематичні оцінки.
    Код доступу
    для 7-х класів
    e4io62u
    для 8-х класів
    2ifhhs5
    для 9-х класів
    wl2vunc
    для 10-х класів
    cmsbped
    для 11-х класів
    lpjbwwd

    7-мі класи

    Опрацювати  

    Механічна робота. Потужність.

    Механічна енергія та її види

    Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування

    Підготуватися, написати і здати

    Контрольна робота № 4 з теми «Тиск твердих тіл, рідин і газів»

    8-мі класи

    Опрацювати

    Робота і потужність електричного струму

    Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца.

    Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники

    Підготуватися, написати і здати

    Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»

    9-ті класи

    Опрацювати

    Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу

    Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики

    Підготуватися

    Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»

    10 клас

    Опрацювати

    Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії

    Робота в термодинаміці

    Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес

    Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина

    Підготуватися, написати і здати

    Контрольна робота № 5 з теми «Молекулярна фізика»

    11 клас

     Опрацювати

    Земля і Місяць.

    Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс.

    Планети-гіганти:

    Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Супутники планет.

    Підготуватися

    Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика»

     

    Литвинчук Т.І

    11 кл. Історія України: § 25-26

    Всесвітня історія: § 19-20

    10 кл. Історія України: § 29-30, 31

    Всесвітня історія: § 25-26, 27

    9 кл. Історія України: § 25-26,27

    Всесвітня історія: § 23-24

    8 кл. Історія України: §  29-30

    7 кл. Історія України:  (7-б,в ) §  21-22

    Всесвітня історія:  ( а,б,в) § 23-24

    Основи здоров’я: 7-б - §  23-24

    7-в –§  23-24

    5кл. Основи здоров’я  -  5-б, в: § 25-26

    6-б кл. Основи здоров’я : § 24-25

    5-б кл. Мій Київ  - ст.101-111 -  повтор. 112-117 – читати.

     

    Хімія

    7 клас

    Читати §25, 26.

    №158, №159 ст. 132

    8 клас

    Читати §29, 30.

    №226, №227, №236 (а).

    9 клас

    Читати §28, 29, 30.

    10 клас

    Читати §24, 25, 26.

    11 клас

    Читати §25,26,27

    Природознавство

    5 клас

    • 34, 35, 36

    Відповідати на питання усно ст.151 (1-3),  ст. 156 (1-5), ст. 159 (1-5).

    Основи здоров’я

    5 клас

    • 20, 21

    8 клас

    • 21, 22

    Біологія

    • 38, 39, 40, 41

    Заповнити таблицю ст..181 Завдання 1, ст.185 Завдання 1

     

    Завдання з музичного мистецтва та мистецтва:

    5-А, 5-В: параграфи 24-25 (ст.118-124) – прочитати. Відповісти на питання на ст. 122 та 124. Знайти інформацію про композитора Семена Гулака-Артемовського, записати в зошит.

    5-Б: «Музика свят і розваг» - ст. 204-211 – прочитати.

    На ст. 211 – виконати завдання: зліпити фонтан «Юний кентавр» з пластиліну.    

     Для тих, хто не здав малюнки: вітраж для шкільної їдальні (ст. 202), «розкадрровка» мультфільму «Зірки школи» (ст. 193).  

    6-А, 6-В: підготуватися до контрольного уроку: повторити «Жанри камерно-інструментальної музики» (ст. 74-114). Нову тему «Симфонія» - опанувати самостійно: ст. 116-122.

    6-Б: 1) «Неспокій хвиль морських», «Фантастичний пейзаж», »Симфонічна поема» - стор. 160-171 – прочитати;              2) малюнки:  «Олень» (ст.129),  «Пейзаж» (ст. 135),  «Пори року»(ст.155); 

    3) підготуватися до БО з теми «Пейзаж» (ст.132-159).

    7-А, 7-В: ст. 102-104 – законспектувати.

    Параграфи 26-27 – ст.105-113 – прочитати.

    Подивитися мультфільм «Фантазія» (1940 року випуску – реж. У. Дісней).

    7-Б:

    1) малюнки: слово-образ і дизайн вечірнього одягу;

    2) реферат на тему: «Зірки поп-музики» або «Рок-опера».

    8-А, 8_В:

    1) параграфи 26-27 («Романтизм в образотворчому мистецтві») – прочитати (ст. 146-155), скласти конспект;

    2) малюнки (для тих, хто не здав): «Козак Мамай» (ст.112), меблі в стилі бароко (ст. 96),  натюрморт в стилі «малих» голандців (ст. 96).

    8-Б: параграф 21 – «Рококо» (ст. 114-121), параграфи 22-25 – «Класицизм» (ст.122-145) прочитати, виписати основні риси стилів.

    9-А, 9-Б, 9-В: параграфи 22 і 23 – прочитати, параграф 21 - повторити. Відповісти на питання «Завдання» на сторінках 106,111,114 (усно).

    10-А:

    1) для тих, хто це не здав: МП «Мій улюблений кіноактор», постер до улюбленого к/ф, малюнок «Китайський ієрогліф», 

      2) прочитати сторінки 62-69 («Архітектура, живопис, музика Індії»), 

    3) скласти «Таблицю пам'яток культури та мистецтва індійського культурного регіону», які внесені до списку об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (до 10-ти);

    4) подивитися будь-який індійський художній фільм.

    11-А: 1) самостійно опанувати тему «Музичне мистецтво України» - ст. 176-189, 

    2) МП «Видатні композитори / виконавці України» (про одного)? Можна висилати на мій e-mail.

    Завдання з основ здоров'я:

    8-Б: параграфи 21, 22, 23, 24, 25 – прочитати, відповісти на питання           
    «Завдань» на ст. 101, 105, 111, 115 і 118 (усно).

    9-А, 9-В: параграфи 22 і 23 – прочитати. Параграф 21 – повторити. Відповісти на питання «Завдань» на ст. 106, 111, 114 (усно).

    Мій e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

     

    Завдання на карантин з англійської мови

    (вчитель:  Пересунько Ірина Володимирівна)

    5-А

    • с.144 – правило (повторення Present Simple та Present Continuous) , c.153 – Remember!
    • с. 145, c.148, c.155, c.156 – Vocabulary Box – робота з лексикою;
    • впр. 2 (а) с. 151- письмово

    впр. 3 сю153 усно

    впр. 4 (в) – письмово

    впр. 1,2 с.154 – усно

    впр.3 с. 155 – письмово

    впр.4 с.156 – усно

    впр.1 с. 159 – письмово

    • Look back (c.160-161) : Впр.1,3,6 – усно; впр. 2, 5(а) – письмово:
    • Повторити таблицю неправильних дієслів і Past Simple.

    5-Б

            “Growing up”:

    • SB : Ex.1 p.72; Key phrases p.73; ex.7p.73;

             ex.1-3 p.74; ex. 1-6 p.75;

             ex. 1,3 p.76, ex.4 p.76 (письмово в робочих зошитах);

             ex.1,3 p.77 (revise Irregular verbs and Past Simple), ex.2 p.77 (письмово в робочих зошитах);

             ex. 1-3 p.79; ex.4 p.79

    • WB: 61-62 all exercises; ex.1,2 p.62; p.63 all exercises; p.64-65 all exercises.

    6-Б

              “Music”

    • SB: p.68-70 all exercises, p.71 ex.1-5, p.73 ex.1-4 +Finished (письмово в робочих зошитах), p.75 ex.1-4.
    • WB: 56-57 all exercises, p.58 ex.1-2, 5; p.59-61 all exercises.

    7-A

    • Лексика по темі Doctor” + граматика (Past Perfect Tense) c.115-116, с.205 параграф 6 – повторити;
    • правило с.123 – вивчити;
    • впр.4 с.126б впр.5 с.127 (усно);
    • лексика на с.127;
    • впр.9 с.130 (письмово )
    • впр.1 с.132 (усно) і с.133 –опрацювати нову лексику .

    8-А

    • Впр.1, 2а;впр. 8,9,10,12а с.168 – письмово в зошитах;
    • впр.4 с.175 (усно з опрацюванням лексики);
    • впр.5 с.176 (письмово в зошитах)

     

     

    Юр.Л.П. ( іспанська)

    5-Б

    1. Тема : «Моя сімя», «Мої брати»- ст.109

    2. впр.2 (письмово), впр.5(письмово), впр.6(ст.109-111)

    3. «Дні тижня»( вивчити)ст.112

    4. «Члени сімї»(всловник)впр.3ст.115, впр.4ст.116

    5.Відмінювання дієслів: впр.3, 4ст.118-119.

    6-Б

    1. Тема : «Робочий день»ст.116, впр.6-7ст.108

    2. Відмінювання дієслів у теперішньому часі-ст.108, ст..111, ст.113

    3. Письмово впр.7ст.115, впр.7ст.118

     

    Василь Загоруй — Вчитель біології

    6-і класи

    П.43-п.44

    Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:

    «Систематика»

    «Характеристика однодольних рослин»

    «Характеристика Дводольних рослин»

    7-і класи

    П.42-п.45

    Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:

    «Міграції»

    «Хомінг»

    «Інстинкт»

    «Рефлекси»

    8-і класи

    П.42-п.45

    Підготувати проект у вигляді презентації про сенсорні системи.

    9-і класи

    П.49-п.51

    Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:

    «Архейська ера»

    «Протерозойська ера»

    «Палеозой»

    «Мезозой»

    «Кайнозой»

    Виконати тести: підручник ст. 211

    10-ий клас

    П.47-п.49

    Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:

    «Мутагенні фактори»

    «Антимутагени»

    «Харчові добавки»

    «Адоптогени»

    «Генитичний моніторинг»

    «Дрейф генів»

    «Популяційні хвилі»

    «Міграції»

    Виконати завдання по підручнику «Самоконтроль» на ст. 195

     

    Семеній О.А

    3-А – р.83-84 еx.1-4WB, р.85-87 WB, р.150еx.3b(прочитати текст і перекласти) PB, р.152еx.1 ( незнайомі слова записати у словник) PB.

    3-Б – р.83-84 еx.1-4WB, р.85-87 WB, р.150еx.3b(прочитати текст і перекласти) PB, р.152еx.1 ( незнайомі слова записати у словник) PB.

    4-А - р.101-102WB, , р.134,137еx.1(вив.слова)PB, р.140еx.3(письмово) PB,

    р.144еx.3( прочитати текст) PB

    4-Б – р.83-84WB, р.90 еx.1(прочитати текст і перекласти), еx.3(вив.слова),еx.4 PB

    4- В – р.99-102WB, р.134,137еx.1(вив.слова)PB

    5-А – р.14x.1, р.151еx.2, р.152еx.2(письмово) PB, р.72 еx.1-4WB,

    9-В - р.167еx.2 (письмово)PB, р.-168 еx.1-2(письмово)PB, р.175-177 PB

     

    Юр Лідія Пантелеймонівна

    9-б клас 1. Повторити тему:"Олімпійські ігри" впр. 6 ст. 131 Впр. 7 ст. 132 пмсьмово 2. "Екстремальні види спорту" Лексика ст. 133, 135 Впр. 3, 4 ст. 134-135 Впр. 5,6 ст 135 письмово Впр 4, 5, 6 ст. 138-139 3. Тести ст. 141-142 Впр. 1,4,5 усност. 141-142 Впр. 2,3 письмово ст. 141-142

    8-Б клас

    1. Що купуємо і де? Впр. 1,2,3,4,6 ст.103-107 2 завдання письмове Лексичні одиниці в словник письмово 2. В супермаркеті. Вправа 1. Усно 2. Письмово ст 113 3. На ринку Впр. 1, 2, 4 ст 116 усно Впр. 3 письмово ст 116-117 4. В універмазв. Одяг. Взуття. Впр. 4,5,6 письмово ст 119

    7-б клас 1. Тема: "Відпочинок" Лексика ст. 84-84 (запис в словник) Впр. 3, 4, 5, ст. 85 2. Майбутній час (прості слова) Впр. 7 (усно) впр. 8 (письмово) ст.86 3. Майбутній час (зворотні дієслова) ст. 89 Впр. 6 ст. 89 письмово (провідміняти вирази) 4. Впр 3,4,5 ст. 90-92 Впр 6 ст. 92 письмово 5. Текст ст. 94 Лексика (запис в словник) Впр. 4 ст. 94 Впр. 6 ст. 95 Впр. 7 ст. 95 (Перекласти на іспанську мову письмово).

    6-б клас 1. Тема: "Позашкільні заходи" Лексика Впр. 2 ст. 116, 117 запис в словник Текст впр. 3 ст. 117 Діалог ст. 117-118 Присвійні займенники: Впр. 7, 8 письмово ст 118-119 2. Підтема:"Допомога по дому" Лексика впр. 2,4 ст. 120-121 письмово в словник Вивчити та записати відмінювання неправильних дієслів: "poner", "esconderse", "aburrirse" ст. 121, 123 Впр 6, 7 ст. 122 письмово Впр 2, 3 ст. 123 письмово 3. Текст Впр 4 ст. 124 Впр 5, 6 ст. 124-125 письмово 5 -б клас 1. Відмінювання дієслів у теперішньому часі Ст. 118-119 Впр. 7 сь. 120 (письмово) 2. Нова лексика: ст 121-122 (запис в словник) Впр. 6 ст. 126 (запис в словник) Впр. 3 ст. 129 (запис в словник) 3. Текст: ст. 130-131 *прочитати *перекласти *дати відповіді на запитання впр. 6 ст. 131 4. Впр. 3 ст. 132-133 ( в словник) Вивчити відмінювання неправльних дієслів "ser","estar","tener" Впр. 6, 8 ст 134-135 (письмово)

     

    Завдання з образотворчого мистецтва на період карантину

     Образотворче мистецтво 5 клас

     https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_mystectvo_Zheleznjak_5klas.pdf

    № уроку

    Тема уроку

    Практична робота

    Матеріали та техніка виконання

    24

    Види декоративно-ужиткового мистецтва. Дизайн

    Створення ескізу-проекту предмета побуту (годинник, настільна лампа).

    Кольорові олівці

    25

    Орнаментальна композиція.Елементи орнаменту. Види орнаментів за мотивами і композицією.

    Створення орнаментальної композиції (формат за вибором учня)

    Фарби

    26

    Українські писанки. Символічна мова писанок.

    Створення ескізу великодньої писанки

    Фарби

    27

    Символіка українського орнаменту. Вишивка – традиційний український вид декоративно-ужиткового мистецтва.

    Створення ескізу вишивки рушника

    28

    Як стилізувати природні форми.

    Виконання замальовок квітів або рослин. Створення стилізованої форми квітки

    Графічні матеріали, фарби 

    29

    Народні промисли.

    Створення декоративної кахлі

    Солоне тісто

    30

    Петриківський розпис.Виконання рослинних зображень на основі об’єднання елементів петриківського розпису.

    Виконання декоративної композиції, яка складається з квітки (зображеної за допомогою пензля), кетягу калини (за допомогою пальця), та пірчястого листя» (використовуючи мазок «кривеньке зернятко»)

    Фарби

     Образотворче мистецтво 6 клас

     https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_6klas_Kalinichenko_2014.pdf

    № уроку

    Тема уроку

    Практична робота

    Матеріали та техніка виконання

    25

    Квітковий натюрморт. Композиція квіткового натюрморту. Передача плановості зображення квітів. Творчість Вінсента ван Гога.

    Зображення ліричного квіткового натюрморту.

    Акварель

    РОЗДІЛ VІ. Історичний жанр та його різновиди

    26

    Історичний жанр. Характерні особливості історичного жанру. Техніки «гризайль», «монохромний живопис», «тон». Творчість Т.Г.Шевченка, Дієго Веласкеса.

    Створення композиції на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого кольору.

    Гризаль

    27

    Міфологічний жанр. Історія та шедеври міфологічного жанру.

    Створення ілюстрації на міфологічний античний сюжет.

    Техніка і матеріали на вибір учня

    28

    Міфи рідного краю. Головні божества давніх слов’ян.

    Створення скульптурного образу міфологічного персонажу українських легенд, міфів.

    Пластичні матеріали (солоне тісто, глина, пластилін)

    29

    Релігійний жанр у культових спорудах. Сюжети релігійного жанру. Творчість Пітера Брейгеля Старшого.

    Створення мозаїчної композиції на теми: «Створення світу», «Райський сад», «Ковчег Ноя», «Вавилонська вежа».

    Штампування або аплікація

    30

    Фреска і вітраж. Монументальний живопис храмів.

    Створення ескізу вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму.

    Олівець, акварель, чорний фломастер

     Образотворче мистецтво 7 клас

     https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_mystectvo_7klas_Papish.pdf

    26

     

    Дизайн одягу. Мода й культура

    Ескіз костюму для власного гардеробу  (графіка)

    27

     

    Національні традиції в одязі

    Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка)

    28

     

    Образ у костюмі

    Ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод»  (гуаш)

    29

     

    Ландшафтний дизайн

    Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі.

    30

     

    Живий простір. Міський дизайн

    Колажно-графічна композиція. Створення  єдиного за стилем міського простору «Вулиця мого міста»

    31

     

    Дизайн-проект.

    Створення фірмового стилю школи

    Ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка)

    Завдання на період карантину(30/03-27/04)

    Зарубіжна література(6-А,Б,В класи):
    1)Прочитати оповідання Р.Шеклі "Запах думок" і дати письмові відповіді на запитання 1-7(с.215);
    2)виписати терміни на с.220;
    3)Прочитати біографію А.Ліндгрен (с.221-222),скласти 5-10 запитань;
    4)знайти в інтернеті і прочитати оповідання А.Ліндгрен "Міо,мій Міо";
    5)дати письмові відповіді на запитання 1-7(с.223)

    Зарубіжна література(8-А,Б,В класи):
    1)прочитати казку-притчу
    "Маленький принц" А.де Сент-Екзюпері і дати письмові відповіді на запитання 1-9(с.270);
    2)прочитати твір Б.Космовської "Буба:мертвий сезон" і дати письмову відповідь на запитання "Яке ж воно,життя підлітків:щасливе і безтурботне чи складне і проблемне?"

    Зарубіжна література(9-А,Б,В класи):
    1)скласти 10 запитань до біографії Б.Шоу(с.253-256);
    2)Прочитати п 'єсу Б.Шоу "Пігмаліон" і дати письмові відповіді на запитання 1-9(с.267);
    3)написати конспект до біографії Р.Бредбері(273-277);
    4)Прочитати роман Р.Бредбері"451° за Фаренгейтом".

    Зарубіжна література(10-А клас):
    1)написати конспект до біографії Ш.Бодлера
    (с.153-156);
    2)характеристика збірки
    "Квіти зла"(письмово);
    3)виписати ознаки французького символізму
    (с.166-170);
    4)написати конспект до біографії П.Верлена
    (с.171-176),дати письмові відповіді на запитання 1,2,4,5,6(с.176);
    5)вивчити напам'ять вірш
    "Поетичне мистецтво"(с.175);
    6)написати конспект до біографії А.Рембо
    (с.177-180),дати письмові відповіді на запитання 1,2.3(с.180).


    Зарубіжна література(11-А клас):
    1)написати конспект до теми(с.144-150);
    2)написати конспект до біографії М.Павича;
    3)прочитати оповідання М.Павича "Скляний равлик" і визначити в ньому риси постмодернізму.

    Українська мова для 6-Б класу(2 група):
    1)ознайомитися з матеріалом параграфа 39,виконати вправи 456,457,458(або 459),461(зробити письмовий розбір числівника як частини мови у реченнях 4,5,6);464(написати замітку);
    2)ознайомитися з матеріалом параграфа 40,виконати вправи 466,469,470,474,475;
    3)ознайомитися з матеріалом параграфа 42,виконати вправи 481,483;
    4)ознайомитися з матеріалом параграфа 43,виконати вправи 486,487,490,491.

    Українська мова для 8-А класу:
    1)ознайомитися з матеріалом параграфа 37,виконати вправи 440,441,442,445;
    2)ознайомитися з матеріалом параграфа 38,виконати вправи 448,449,451,454

    Українська література для 8-А класу:
    1)Прочитати твір Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути"
    (с.143-176);
    2)виконати тестові завдання на
    с.153-154,164,176;
    3)визначити особливості композиції, охарактеризувати героїв твору(письмово);
    4)прочитати твори:"Білий кінь Шептало" В.Дрозда і "Місце для дракона" Ю.Винничука. 

     

    Завдання німецька мова 9 б клас після канікул

    Підготувати проекти на тему:"Німеччина.Відомі люди.Традиції","Що ми знаємо проБерлін","Німецькомовні країни","Визначні пам'ятки Німеччини","Подорожуємо містами Німеччини","Із історії Німеччини".

    Захист проектів  проведемо фронтально після карантину.

    Підхід до виконання роботи безпосередньо творчий!!!

    Завдання з нім. мови після "канікул" Учні вибирають.

    Підхід до роботи диференційований.

    Завдання - оформлені роботи + відеопроекти із захисто

     

    Вчитель: Загоруй Василь Павлович

    (завдання на період з 30.03 по 13.04)

    6 клас

    • Опрацювати п.45-46.
    • Виконати в робочому зошиті практ. роб. №3, підр. ст. 209

    (Хід роботи: виконати завдання №4 та №5).

    7 клас

    • Опрацювати п.46-49.
    • Виконати в робочому зошиті практ. роб. №7, підр. ст. 221

    (Хід роботи: виконати завдання №3 та висновок )

    Підготувати мініпроекти  (один за вибором,підр.ст.192).

    8 клас

    • Опрацювати п.48-50.
    • Виконати в робочому зошиті практ. роб.на тему:Визначення типу ВНД та властивостей темпераменту, підр. ст. 213-214).

    9 клас

    • Опрацювати п.51-54.
    • Виконати в робочому зошиті: заповнити таблиці з підр.на ст.223 та ст.227.
    • Підготувати проект на одну з тем:

    Генотерапія та її перспективи;

    Діти сонця (синдром Дауна);

    10 клас

    • Опрацювати п.50-52.
    • Виконати в робочому зошиті самост.роб.( підр. ст. 205-206 вправа№1 та №2).

     

     

    Вчитель біології Загоруй Василь Павлович

    (завдання для учнів, які перебувають на індивідуальному навчанні) на період з 30.03 по 03.04

    Шепель Маргарита (5а)

    • Природознавство: п.31-32, тести ст. 138-139 підручника виконати в зошиті; п.33-35, виконати «Дослідження» на ст. 151 підручника, результати записати в зошит.
    • Основи здоров’я: п.21-23, виконати завдання «Перевір себе» на ст. 121 підручника, записати в зошит.

    Мудрак Олександр (6в)

    • Біологія: п.38-42, виконати завдання на ст. 177 та ст.189 підручника, записати в зошит.

    Борсуков Максим (8в)

    • Біологія: п.36-40, тести ст. 180 підручника виконати в зошиті;

    Дехтяренко Михайло (9б)

    • Біологія: п.46-49, тести ст. 211 підручника виконати в зошиті;

    Григоренко Микита (10а) та Кравчук Аліна (10а)

    • Біологія: П.47-п.49, підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:

    «Мутагенні фактори»

    «Антимутагени»

    «Харчові добавки»

    «Адоптогени»

    «Генетичний моніторинг»

    «Дрейф генів»

    «Популяційні хвилі»

    «Міграції»

     

    Завдання для дистанційного навчання на період 30.03 -03.04 для 1-В класу

    Вчитель: Макієнко Н.М.

     

    Українська мова (Читання):

    • Ст. 72-73 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, на ст.73 вивчити вірш напам'ять.
    • Ст. 74-75 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, дібрати власний заголовок до тексту
    • Ст. 76-77 читати вірші в особах, дати відповіді на питання після тексту
    • Ст. 78-79  виразно читати, дати відповіді на питання після тексту
    • Ст. 80-81 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, вивчити лічилку напам'ять,відгадати загадки

     

    Українська мова (Письмо):

    • Ст.73 списати вірш ( для сильніших учнів записати вірш з пам'яті та перевірити правильність запису у “Букварі”)
    • Ст. 74 списати загадку записати слово-відгадку
    • Ст. 77 дати повну письмову відповідь на запитання до вірша “ Де Букварик” (2-3 речення)
    • Скласти та записати пам'ятку (3-4 реченння) “Як потрібно вести себе вгостях”
    • Записати коротку розповідь на тему “Моя сім'я”

     

    Математика:

    Підручник

    • Ст. 95
    • 1, 2 завдання усно

    Вивчити: (у 2 завданні) І тип задач “Задачі на знаходження суми”. ІІ тип задач “Задачі на різницеве порівняння”.

    Пригадуємо:

    • Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума.
    • Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.
    • Щоб знайти на скільки одне число більше (менше) ніж інше потрібно виконати дію віднімання
    • 3,4 завдання обчислити та записати у робочий зошит
    • Ст. 96
    • 1 завдання письмово

    Зразок запису у робочий зошит

    7=2+5

    9=3+6

    8=

    10=

    6=

    Пригадуємо:

    • Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума
    • Щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми відняти відомий доданок
    • 2, 3 завдання усно

    Пригадуємо:

    • Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.
    • 4 завдання письмово (записати 2 задачі: “Задача на знаходження суми”, “Задача на різницеве порівняння”. Записати у робочий зошит короткий запис задачі, розв'язання і відповідь )

    Пригадуємо:

    • Структуру задачі ( з чого складається задача) :
    • Умова
    • Запитання
    • Розв'язання
    • Відповідь
    • Ст. 97
    • 1 завдання усно

    Вивчити:

    • як правильно коментувати приклади віднімаючи числа 6, 7, 8, 9
    • 2 завдання письмово (записати у робочий зошит приклади усно коментуючи їх)
    • 3 завдання письмово ( Записати у робочий зошит короткий запис задачі, розв'язання і відповідь.)

    Вивчити:

    • І тип задачі “Задачі на різницеве порівняння”
    • ІІ тип задачі “Задача на збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць”
    • Правило:Щоб збільшити (зменшити) число на кілька одиниць потрібно виконати дію додавання (віднімання)

    • Ст. 98
    • 1 завдання усно
    • 2 завдання усно

    Вивчити:

    • І тип задачі “Задачі на знаходження суми ”
    • ІІ тип задачі “Задача на знаходження остачі”
    • 3 завдання письмово ( Записати у робочий зошит 2 задачі їх короткий запис задачі, розв'язання і відповідь.)
    • Ст. 99
    • 1 завдання усно

    Пригадуємо:

    • Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума
    • Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.

    Вивчити:

    • Щоб зайти невідоме зменщуване потрібно до різниці додати від'ємник.
    • Щоб знайти невідомий від'ємник потрібно від зменшуваного відняти різницю.
    • 2 задання письмово (користуючись правилом)
    • 3 завдання письмово  ( Записати у робочий зошит 2 задачі їх короткий запис задачі, розв'язання і відповідь. Усно визначити тип кожної задачі)

    Зошит з друкованою основою ст. 29-33

     

    Я досліджую світ:

    Підручник  

    Ст. 22-33

    Робочий зошит: опрацювати сторінки, що відповідають темам у піручнику

     

    Завдання з географії на карантин

    6 кл.§ 50-53 ст.206 запитання 7 письмово, ст. 210 Запитання і завдання письмово.

    7клС 51-53. Письмово ст 223 запитання і завдання

    8кл § 46-48 Презентація про один заповідникУкраїни.12 слайдів.

    9-А,Б§ 39-41 Заповнити таблицю 20 на сторінці підручника 228

    9-В §41-42 Проект» Подорож країною світу»

    10-А  § 21-23 Письмово ст.136 Запитання і завдання

    11-А §25- 26. Презентацію про Вернадського скинути на почту.Повторити розділ Літосфера.

    Біологія

    7-А § 39-40 ст. 167 вправа 2 письмово. Проект Скелети тварин і архітектура

    11-А  § 46-48. Відповіді в кінці параграфів на запитання письмово.

     

    Вчитель біології Загоруй Василь Павлович

    (завдання для учнів, які перебувають на індивідуальному навчанні) на період з 06.04. по 18.04

    Шепель Маргарита (5а)

    • Природознавство: п.36-38, підготувати презентацію на тему: «Отруйні рослини Київщини».
    • Основи здоров’я: п.24-25, виконати в робочому зошиті «Завдання» на ст. 147 підручника, №1 та№2.

    Мудрак Олександр (6в)

    • Біологія: п.43-46. Письмово в робочому зошиті дати відповідь на питання №4 практичної роботи №3 на ст. 209 підручника.

    Борсуков Максим (8в)

    • Біологія: п.41-44, підготувати презентацію на тему: «Хвороби органа слуху та їх профілактика».

    Дехтяренко Михайло (9б)

    • Біологія: п.50-53, тести «Самоконтроль» на ст. 229 підручника виконати в зошиті

    Григоренко Микита (10а) та Кравчук Аліна (10а)

    • Біологія: п.50-п.52, опрацювати «Завдання» для самоконтролю на ст.206 підручника.

     

    27.04-30.04  Англійська мова: завдання на карантин вчителя Пересунько І.В.

    5-A

    • revise the vocabulary p.196;

    Present Perfect Tense (Remember!) p.197;

    ex.5 p.196 (orally), ex.6 p.197 (in writing);

    • revise the table of Irregular Verbs, p.198-199 (Remember! );

    ex.1 p.198 (in writing), ex.2,3,4 (orally), ex.5 p.200 (in writing);

    • 200 – Remember! (Present Perfect Tense) ;

    ex.1 p.200,  ex. 2 p.201 – a, b (in writing):

    https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4czlqLVRRcEkzWmc/view?usp=sharing  (audio link)

    ex. 3 p.201, ex. 6 p.202 (orally).

    5-B

    • “Going away”. SB p.82-83 ex.1-6 (Audio 2.29);

    work on the new vocabulary;

    WB p.68 (in writing);

    • SB p.84 ex.1,2 (in writing) + Vocabulary ex.3 p.84;
    • “ be going to” – revise the rule ;

    SB ex. 1,2  p. 85 (orally), ex.3,4 (in writing);

    • revise grammar and vocabulary;
    • WB p.69  ex.1, 3, 4 (orally), ex.2,5 (in writing).

    6-B

    • “Injury”: SB p.82 ex. 1 – study the new vocabulary (Audio 2.26);

    ex. 2 , 3, 4 p.82 (Audio 2.27) – (in writing);

    • revise Present Perfect;

    WB Ex. 5 p. 65 (in writing);

    SB ex. 1, 2  p. 83 (orally);

    • revise grammar and vocabulary on the topic;

    WB p.66 ex. 1, 2, 5 (in writing);

    • SB p.83 ex.3, 5 (in writing); ex.4 (orally).

    7-A

    • “ New York”: ex.7 a+b p. 169  (orally);

    make up a similar dialogue about Kyiv (about 5-7 questions and 5-7 answers) (in writing);

    • Control – listening : ex.1 (b) p.162 (in writing), ex.3 p. 163 (in writing), ex. 4 p. 164 (in writing) :

    audio for ex.1 p.162  https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4T2gwbEFxdG9Nc28/view?usp=sharing

    audio for ex.3, 4 p.164

    https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4eVFPVDNPMjQydkk/view?usp=sharing

    8-A

    • Revise Present Perfect Passive;

    Ex. 5,6,7 p.210 (in writing);

    • “The UK”: ex.1,2 p. 212 (orally+study the new vocabulary); ex.3 p.214 (in writing);

     ex.7 (a) p.216 (orally).

     

    © 2013. School13, Kyiv, Potapova,3. All Rights Reserved.