Завдання на час карантину 2020 року можна отримати на сайтах учителів школи (Меню :"навчальні предмети" - предмет-сайт вчителя) а також окремо по класам та предметам:
Шахові завдання під час карантину
https://chess-lessons.webnode.com.ua/
Завдання для дистанційного навчання
Вчитель: Макієнко Н.М.
Українська мова (Читання):
- Ст. 106-107 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u108
- Ст. 108-109 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u109
- https://naurok.com.ua/prezentaciya-robota-nad-chitannyam-za-rolyami-opovidannya-malenka-muraha-vasilya-shklyara-179524.html
- Ст. 110-111( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u110
- Ст. 112-113 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u111
- https://www.youtube.com/watch?v=FGJYIG3vUeQ
- Ст. 114-115 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u112
- https://www.youtube.com/watch?v=HtFFFO27CbI
- Ст. 116-117 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u113
- Ст. 118 -119 ( виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, читати в особах).
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/read/u114
- https://www.youtube.com/watch?v=jsHdAp6lhdo
Українська мова (Письмо):
- Розвиток зв'язного мовлення “ Рослини”
Відео:
(запропоновані завдання виконати письмово)
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u107(слайд 3 - записати запропоновані слова у колонки за зразком, слайд 7 - виконати завдання письмово.)
- Уживання великої букви у словах. Побудова і записування речень за малюнками.
Відео:
- https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-27/
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u108(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, Запиши 3 імен хлопчиків, 3 імен дівчаток, 3 клички тварин, склади 2 речення із будь-якими іменами чи кличками тварин)
- Розпізнавання слів, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (без вживання терміну “ Прикменник”)
Відео:
- https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-28/
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u109(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, запиши дібравши свої приклади за зразком 5 слайду, виконай письмово завдання на слайді 8)
- Добір слів, які відповідають на питання що робить?, що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами (без вживання терміну “ Дієслово”).
Відео:
- https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-29/?__cf_chl_jschl_tk__=01fc3dce4319131bc4c3e74216ae233218c74f3f-1588596117-0-Ad52FTKXiEo_Dx3ROFA9JXwVHLYbG-zWKMKUFNjWLKivo4k082cM7e_rz5AXIc7mi92LuWpsIvlIaPvPlYd0OrIADU3zkxvLMMuHlk518ZRWd2Fx-U_-yuMRQN6OC-KyZbnZNbQq54gB0C3d4-RsjGdzzdC9KAh9GYvDCDTkM91nXzDNyW2Cv7TNWxs1rTv0L_SLERZRGumqhSiGUfyTJySb6t9imS2_hhnU5Cs4HoYn3dmb3tqBL8ZixFp_HBSKpzDp0hVCHnajnIg314tDT5oGtMJTHhaSXljRJHnru9QtANPkqqOfhFaj4-vEzNd8BF6DxTGTi_D-ynPK8Mebipo
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u110(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, розглянь малюнки на слайді 4 запиши слова назви дій у робочий зошит, виконай письмово завдання на слайді 7, за зразком на слайді 8 утвори і запиши 4 власні приклади).
- Розпізнавання слів, що відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
Відео:
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u111(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, розглянь малюнки на слайді 4 запиши слова, що відповідають на питання скільки? у робочий зошит, виконай письмово завдання на слайді 7, знайди у букварі та запиши у робочий зошит 2 речення зі словами, що відповідають на питання скільки?).
- Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами.
Відео:
- https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-30/
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u112(запиши каліграфічну хвилинку зі слайду 2, розглянь малюнки на слайді 4 склади і запиши 3 речення за малюнком , підкресли службові слова, вивчи правило на слайді 8, знайди у букварі та запиши у робочий зошит 3 речення зі службовими словами, підкресли їх).
Відео:
- https://www.youtube.com/watch?v=K1szy5iDfHo( завдання, які запропоновані виконати письмово записати у робочий зошит)
- https://vsimpptx.com/urokpoch1kl/ng/write/u113( завдання детально пояснене у попередньому завдання)
Математика:
Зошит з друкованою основою: ст. 46-52
Я досліджую світ:
Підручник: ст.54-65
Зошит з друкованою основою: опрацювати сторінки, що відповідають темам у підручнику.
1-А кл. (оновлено 04.05)
4-Б клас
Таєвська Тетяна Михайлівна
Математика: с 825-885;
Зошит: с.63-66;
Експрес: с.113-124;
ДПА: к.р.# 8-9.
Укр. мова: впр.286-314;
ДПА: к.р. 4-6.
Природознавство: ₴ 46-48, зошит с.50-54.
2-В Бойко Світлана Вікторівна
Літ. чит.: с. 70-71,72, 74-78, 80-81; в ПЧ с. 90-99
Укр. мова: с. 60-63, 67,73; в зош. РЗМ с. 51-65 (вчити правила)
Матем.: №720-№799, в зош. с. 53-63 (вчити правила, таблицю множення і ділення на5, можна і на 6)
Я досл. світ: 62-72 (намал. плакат на тему: «Мої корисні звички»)
Англ. мова (І гр.): в підр.: р. 62 PB вивчити слова,
в зош.: р. 65WB; намалювати свійську тварину і написати 4-5 речень про неї.
3 – Б клас (оновлено 23.05)
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА:
8-А,Б,В:
1)Письмові відповіді на запитання 1-4(с.236);
С.236-239(конспект або відповіді на запитання на с.239);
3)Прочитати «Міщанин-шляхтич» Мольєра,письмові відповіді на запитання 1-8 (с.254)
9-А,Б,В:
1)Прочитати «Ляльковий дім» Ібсена,письмові відповіді на запитання 1,3,4,5,6,9(с.250);
2)Написати продовження історії життя Нори
10-А:
1)Конспект(с.142-151);
2)Твір-роздум на тему: «Проблеми батьків і дітей у повісті «Кава з кардамоном» або «Образ головної героїні у повісті «Кава з кардамоном»
11-А:
Прочитати твір Я.Кавабати « Тисяча журавлів»,письмові відповіді на запитання 1-8 на с.137, письмові відповіді на запитання 1-10 на с.140.
6-А,Б,В:
Прочитати оповідання Р.Бредбері«Усмішка»;скласти план твору;написати конспект (с.194-195).
УКРАЇНСЬКА МОВА ДЛЯ 6-Б (друга група):
Параграфи 37- 38,вправи 419-426,430,431,433,434,437,
438,441,446,448(письмові відповіді)
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ 8-А КЛАСУ:
1)Прочитати повість «Дорогою ціною» М.Коцюбинського і виконати письмові завдання:с.128(1,2,3,6,12);с.133(1-10);
2)Написати конспект(с.134);прочитати оповідання О.Довженка «Ніч перед боєм»(с.135-141);письмові відповіді на запитання 1-10(с.141).
УКРАЇНСЬКА МОВА ДЛЯ 8-А КЛАСУ:
Параграфи 34-36,вправи 398,399,403,406,408,410,414,415,417, 419,424,427,
431;параграфи 132- 135 Ющука
географія
11-А
Ст.140 -144. Дослідження: Світовий ринок патентів: лідери і аутсайдери. Практична № 8
10-А.
Ст.118 – 203. Презентація про одну країну.
9-А,Б
Ст.204 -209. Дослідження : Міські види транспорту населеного пункту.
9-В
Ст. ‘1217 – 224.
8 кл.
Ст. 220 -230
7 кл.
Ст. 202 – 216 . Практична робота ст.30 -37, Номенклатура Євразії.
6кл.
Ст. 174- 1180 . Закінчити практичну роботу № 6
Біологія
7- -А
Практична робота №.6 Готуємося до тематичної атестації з теми : «Процеси життєдіяльності тварин» ст. 124-168. Скласти тест до теми на 12 питань, « Що зайве»- текст на 8 речень.
11-А
Ст. 124- 175. Презентація Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу. Готуємося до Узагальнення з теми « Екологія».
Фізика
Шановні учні! Запрошую Вас до Google Classroom.
Зареєструйтеся, заповніть свої профілі, вписавши ім’я та поставивши власне фото – так буде простіше орієнтуватися.
Будемо спілкуватися дистанційно. Ви отримаєте можливість у зручний час вивчати теми і отримати тематичні оцінки.
Код доступу
для 7-х класів
e4io62u
для 8-х класів
2ifhhs5
для 9-х класів
wl2vunc
для 10-х класів
cmsbped
для 11-х класів
lpjbwwd
7-мі класи
Опрацювати
Механічна робота. Потужність.
Механічна енергія та її види
Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування
Підготуватися, написати і здати
Контрольна робота № 4 з теми «Тиск твердих тіл, рідин і газів»
8-мі класи
Опрацювати
Робота і потужність електричного струму
Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца.
Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники
Підготуватися, написати і здати
Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»
9-ті класи
Опрацювати
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
Підготуватися
Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»
10 клас
Опрацювати
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії
Робота в термодинаміці
Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес
Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина
Підготуватися, написати і здати
Контрольна робота № 5 з теми «Молекулярна фізика»
11 клас
Опрацювати
Земля і Місяць.
Планети земної групи: Меркурій, Венера, Марс.
Планети-гіганти:
Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Супутники планет.
Підготуватися
Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика»
Литвинчук Т.І
11 кл. Історія України: § 25-26
Всесвітня історія: § 19-20
10 кл. Історія України: § 29-30, 31
Всесвітня історія: § 25-26, 27
9 кл. Історія України: § 25-26,27
Всесвітня історія: § 23-24
8 кл. Історія України: § 29-30
7 кл. Історія України: (7-б,в ) § 21-22
Всесвітня історія: ( а,б,в) § 23-24
Основи здоров’я: 7-б - § 23-24
7-в –§ 23-24
5кл. Основи здоров’я - 5-б, в: § 25-26
6-б кл. Основи здоров’я : § 24-25
5-б кл. Мій Київ - ст.101-111 - повтор. 112-117 – читати.
Хімія
7 клас
Читати §25, 26.
№158, №159 ст. 132
8 клас
Читати §29, 30.
№226, №227, №236 (а).
9 клас
Читати §28, 29, 30.
10 клас
Читати §24, 25, 26.
11 клас
Читати §25,26,27
Природознавство
5 клас
- 34, 35, 36
Відповідати на питання усно ст.151 (1-3), ст. 156 (1-5), ст. 159 (1-5).
Основи здоров’я
5 клас
- 20, 21
8 клас
- 21, 22
Біологія
- 38, 39, 40, 41
Заповнити таблицю ст..181 Завдання 1, ст.185 Завдання 1
Завдання з музичного мистецтва та мистецтва:
5-А, 5-В: параграфи 24-25 (ст.118-124) – прочитати. Відповісти на питання на ст. 122 та 124. Знайти інформацію про композитора Семена Гулака-Артемовського, записати в зошит.
5-Б: «Музика свят і розваг» - ст. 204-211 – прочитати.
На ст. 211 – виконати завдання: зліпити фонтан «Юний кентавр» з пластиліну.
Для тих, хто не здав малюнки: вітраж для шкільної їдальні (ст. 202), «розкадрровка» мультфільму «Зірки школи» (ст. 193).
6-А, 6-В: підготуватися до контрольного уроку: повторити «Жанри камерно-інструментальної музики» (ст. 74-114). Нову тему «Симфонія» - опанувати самостійно: ст. 116-122.
6-Б: 1) «Неспокій хвиль морських», «Фантастичний пейзаж», »Симфонічна поема» - стор. 160-171 – прочитати; 2) малюнки: «Олень» (ст.129), «Пейзаж» (ст. 135), «Пори року»(ст.155);
3) підготуватися до БО з теми «Пейзаж» (ст.132-159).
7-А, 7-В: ст. 102-104 – законспектувати.
Параграфи 26-27 – ст.105-113 – прочитати.
Подивитися мультфільм «Фантазія» (1940 року випуску – реж. У. Дісней).
7-Б:
1) малюнки: слово-образ і дизайн вечірнього одягу;
2) реферат на тему: «Зірки поп-музики» або «Рок-опера».
8-А, 8_В:
1) параграфи 26-27 («Романтизм в образотворчому мистецтві») – прочитати (ст. 146-155), скласти конспект;
2) малюнки (для тих, хто не здав): «Козак Мамай» (ст.112), меблі в стилі бароко (ст. 96), натюрморт в стилі «малих» голандців (ст. 96).
8-Б: параграф 21 – «Рококо» (ст. 114-121), параграфи 22-25 – «Класицизм» (ст.122-145) прочитати, виписати основні риси стилів.
9-А, 9-Б, 9-В: параграфи 22 і 23 – прочитати, параграф 21 - повторити. Відповісти на питання «Завдання» на сторінках 106,111,114 (усно).
10-А:
1) для тих, хто це не здав: МП «Мій улюблений кіноактор», постер до улюбленого к/ф, малюнок «Китайський ієрогліф»,
2) прочитати сторінки 62-69 («Архітектура, живопис, музика Індії»),
3) скласти «Таблицю пам'яток культури та мистецтва індійського культурного регіону», які внесені до списку об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (до 10-ти);
4) подивитися будь-який індійський художній фільм.
11-А: 1) самостійно опанувати тему «Музичне мистецтво України» - ст. 176-189,
2) МП «Видатні композитори / виконавці України» (про одного)? Можна висилати на мій e-mail.
Завдання з основ здоров'я:
8-Б: параграфи 21, 22, 23, 24, 25 – прочитати, відповісти на питання
«Завдань» на ст. 101, 105, 111, 115 і 118 (усно).
9-А, 9-В: параграфи 22 і 23 – прочитати. Параграф 21 – повторити. Відповісти на питання «Завдань» на ст. 106, 111, 114 (усно).
Мій e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Завдання на карантин з англійської мови
(вчитель: Пересунько Ірина Володимирівна)
5-А
- с.144 – правило (повторення Present Simple та Present Continuous) , c.153 – Remember!
- с. 145, c.148, c.155, c.156 – Vocabulary Box – робота з лексикою;
- впр. 2 (а) с. 151- письмово
впр. 3 сю153 усно
впр. 4 (в) – письмово
впр. 1,2 с.154 – усно
впр.3 с. 155 – письмово
впр.4 с.156 – усно
впр.1 с. 159 – письмово
- Look back (c.160-161) : Впр.1,3,6 – усно; впр. 2, 5(а) – письмово:
- Повторити таблицю неправильних дієслів і Past Simple.
5-Б
“Growing up”:
- SB : Ex.1 p.72; Key phrases p.73; ex.7p.73;
ex.1-3 p.74; ex. 1-6 p.75;
ex. 1,3 p.76, ex.4 p.76 (письмово в робочих зошитах);
ex.1,3 p.77 (revise Irregular verbs and Past Simple), ex.2 p.77 (письмово в робочих зошитах);
ex. 1-3 p.79; ex.4 p.79
- WB: 61-62 all exercises; ex.1,2 p.62; p.63 all exercises; p.64-65 all exercises.
6-Б
“Music”
- SB: p.68-70 all exercises, p.71 ex.1-5, p.73 ex.1-4 +Finished (письмово в робочих зошитах), p.75 ex.1-4.
- WB: 56-57 all exercises, p.58 ex.1-2, 5; p.59-61 all exercises.
7-A
- Лексика по темі “Doctor” + граматика (Past Perfect Tense) c.115-116, с.205 параграф 6 – повторити;
- правило с.123 – вивчити;
- впр.4 с.126б впр.5 с.127 (усно);
- лексика на с.127;
- впр.9 с.130 (письмово )
- впр.1 с.132 (усно) і с.133 –опрацювати нову лексику .
8-А
- Впр.1, 2а;впр. 8,9,10,12а с.168 – письмово в зошитах;
- впр.4 с.175 (усно з опрацюванням лексики);
- впр.5 с.176 (письмово в зошитах)
Юр.Л.П. ( іспанська)
5-Б
1. Тема : «Моя сім’я», «Мої брати»- ст.109
2. впр.2 (письмово), впр.5(письмово), впр.6(ст.109-111)
3. «Дні тижня»( вивчити)ст.112
4. «Члени сім’ї»(всловник)впр.3ст.115, впр.4ст.116
5.Відмінювання дієслів: впр.3, 4ст.118-119.
6-Б
1. Тема : «Робочий день»ст.116, впр.6-7ст.108
2. Відмінювання дієслів у теперішньому часі-ст.108, ст..111, ст.113
3. Письмово впр.7ст.115, впр.7ст.118
Василь Загоруй — Вчитель біології
6-і класи
П.43-п.44
Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:
«Систематика»
«Характеристика однодольних рослин»
«Характеристика Дводольних рослин»
7-і класи
П.42-п.45
Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:
«Міграції»
«Хомінг»
«Інстинкт»
«Рефлекси»
8-і класи
П.42-п.45
Підготувати проект у вигляді презентації про сенсорні системи.
9-і класи
П.49-п.51
Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:
«Архейська ера»
«Протерозойська ера»
«Палеозой»
«Мезозой»
«Кайнозой»
Виконати тести: підручник ст. 211
10-ий клас
П.47-п.49
Підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:
«Мутагенні фактори»
«Антимутагени»
«Харчові добавки»
«Адоптогени»
«Генитичний моніторинг»
«Дрейф генів»
«Популяційні хвилі»
«Міграції»
Виконати завдання по підручнику «Самоконтроль» на ст. 195
Семеній О.А
3-А – р.83-84 еx.1-4WB, р.85-87 WB, р.150еx.3b(прочитати текст і перекласти) PB, р.152еx.1 ( незнайомі слова записати у словник) PB.
3-Б – р.83-84 еx.1-4WB, р.85-87 WB, р.150еx.3b(прочитати текст і перекласти) PB, р.152еx.1 ( незнайомі слова записати у словник) PB.
4-А - р.101-102WB, , р.134,137еx.1(вив.слова)PB, р.140еx.3(письмово) PB,
р.144еx.3( прочитати текст) PB
4-Б – р.83-84WB, р.90 еx.1(прочитати текст і перекласти), еx.3(вив.слова),еx.4 PB
4- В – р.99-102WB, р.134,137еx.1(вив.слова)PB
5-А – р.144еx.1, р.151еx.2, р.152еx.2(письмово) PB, р.72 еx.1-4WB,
9-В - р.167еx.2 (письмово)PB, р.-168 еx.1-2(письмово)PB, р.175-177 PB
Юр Лідія Пантелеймонівна
9-б клас 1. Повторити тему:"Олімпійські ігри" впр. 6 ст. 131 Впр. 7 ст. 132 пмсьмово 2. "Екстремальні види спорту" Лексика ст. 133, 135 Впр. 3, 4 ст. 134-135 Впр. 5,6 ст 135 письмово Впр 4, 5, 6 ст. 138-139 3. Тести ст. 141-142 Впр. 1,4,5 усност. 141-142 Впр. 2,3 письмово ст. 141-142
8-Б клас
1. Що купуємо і де? Впр. 1,2,3,4,6 ст.103-107 2 завдання письмове Лексичні одиниці в словник письмово 2. В супермаркеті. Вправа 1. Усно 2. Письмово ст 113 3. На ринку Впр. 1, 2, 4 ст 116 усно Впр. 3 письмово ст 116-117 4. В універмазв. Одяг. Взуття. Впр. 4,5,6 письмово ст 119
7-б клас 1. Тема: "Відпочинок" Лексика ст. 84-84 (запис в словник) Впр. 3, 4, 5, ст. 85 2. Майбутній час (прості слова) Впр. 7 (усно) впр. 8 (письмово) ст.86 3. Майбутній час (зворотні дієслова) ст. 89 Впр. 6 ст. 89 письмово (провідміняти вирази) 4. Впр 3,4,5 ст. 90-92 Впр 6 ст. 92 письмово 5. Текст ст. 94 Лексика (запис в словник) Впр. 4 ст. 94 Впр. 6 ст. 95 Впр. 7 ст. 95 (Перекласти на іспанську мову письмово).
6-б клас 1. Тема: "Позашкільні заходи" Лексика Впр. 2 ст. 116, 117 запис в словник Текст впр. 3 ст. 117 Діалог ст. 117-118 Присвійні займенники: Впр. 7, 8 письмово ст 118-119 2. Підтема:"Допомога по дому" Лексика впр. 2,4 ст. 120-121 письмово в словник Вивчити та записати відмінювання неправильних дієслів: "poner", "esconderse", "aburrirse" ст. 121, 123 Впр 6, 7 ст. 122 письмово Впр 2, 3 ст. 123 письмово 3. Текст Впр 4 ст. 124 Впр 5, 6 ст. 124-125 письмово 5 -б клас 1. Відмінювання дієслів у теперішньому часі Ст. 118-119 Впр. 7 сь. 120 (письмово) 2. Нова лексика: ст 121-122 (запис в словник) Впр. 6 ст. 126 (запис в словник) Впр. 3 ст. 129 (запис в словник) 3. Текст: ст. 130-131 *прочитати *перекласти *дати відповіді на запитання впр. 6 ст. 131 4. Впр. 3 ст. 132-133 ( в словник) Вивчити відмінювання неправльних дієслів "ser","estar","tener" Впр. 6, 8 ст 134-135 (письмово)
Завдання з образотворчого мистецтва на період карантину
Образотворче мистецтво 5 клас
https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_mystectvo_Zheleznjak_5klas.pdf
№ уроку |
|
Тема уроку |
Практична робота |
Матеріали та техніка виконання |
24 |
|
Види декоративно-ужиткового мистецтва. Дизайн |
Створення ескізу-проекту предмета побуту (годинник, настільна лампа). |
Кольорові олівці |
25 |
|
Орнаментальна композиція.Елементи орнаменту. Види орнаментів за мотивами і композицією. |
Створення орнаментальної композиції (формат за вибором учня) |
Фарби |
26 |
|
Українські писанки. Символічна мова писанок. |
Створення ескізу великодньої писанки |
Фарби |
27 |
|
Символіка українського орнаменту. Вишивка – традиційний український вид декоративно-ужиткового мистецтва. |
Створення ескізу вишивки рушника |
|
28 |
|
Як стилізувати природні форми. |
Виконання замальовок квітів або рослин. Створення стилізованої форми квітки |
Графічні матеріали, фарби |
29 |
|
Народні промисли. |
Створення декоративної кахлі |
Солоне тісто |
30 |
|
Петриківський розпис.Виконання рослинних зображень на основі об’єднання елементів петриківського розпису. |
Виконання декоративної композиції, яка складається з квітки (зображеної за допомогою пензля), кетягу калини (за допомогою пальця), та пірчястого листя» (використовуючи мазок «кривеньке зернятко») |
Фарби |
Образотворче мистецтво 6 клас
https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_6klas_Kalinichenko_2014.pdf
№ уроку |
|
Тема уроку |
Практична робота |
Матеріали та техніка виконання |
25 |
|
Квітковий натюрморт. Композиція квіткового натюрморту. Передача плановості зображення квітів. Творчість Вінсента ван Гога. |
Зображення ліричного квіткового натюрморту. |
Акварель |
РОЗДІЛ VІ. Історичний жанр та його різновиди |
||||
26 |
|
Історичний жанр. Характерні особливості історичного жанру. Техніки «гризайль», «монохромний живопис», «тон». Творчість Т.Г.Шевченка, Дієго Веласкеса. |
Створення композиції на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого кольору. |
Гризаль |
27 |
|
Міфологічний жанр. Історія та шедеври міфологічного жанру. |
Створення ілюстрації на міфологічний античний сюжет. |
Техніка і матеріали на вибір учня |
28 |
|
Міфи рідного краю. Головні божества давніх слов’ян. |
Створення скульптурного образу міфологічного персонажу українських легенд, міфів. |
Пластичні матеріали (солоне тісто, глина, пластилін) |
29 |
|
Релігійний жанр у культових спорудах. Сюжети релігійного жанру. Творчість Пітера Брейгеля Старшого. |
Створення мозаїчної композиції на теми: «Створення світу», «Райський сад», «Ковчег Ноя», «Вавилонська вежа». |
Штампування або аплікація |
30 |
|
Фреска і вітраж. Монументальний живопис храмів. |
Створення ескізу вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму. |
Олівець, акварель, чорний фломастер |
Образотворче мистецтво 7 клас
https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/Obrazotvorche_mystectvo_7klas_Papish.pdf
26 |
|
Дизайн одягу. Мода й культура Ескіз костюму для власного гардеробу (графіка) |
27 |
|
Національні традиції в одязі Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка) |
28 |
|
Образ у костюмі Ескіз карнавальних костюмів для «Театру мод» (гуаш) |
29 |
|
Ландшафтний дизайн Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі. |
30 |
|
Живий простір. Міський дизайн Колажно-графічна композиція. Створення єдиного за стилем міського простору «Вулиця мого міста» |
31 |
|
Дизайн-проект. Створення фірмового стилю школи Ескізи герба, логотипу (колективна робота) (графіка) |
Завдання на період карантину(30/03-27/04)
Зарубіжна література(6-А,Б,В класи):
1)Прочитати оповідання Р.Шеклі "Запах думок" і дати письмові відповіді на запитання 1-7(с.215);
2)виписати терміни на с.220;
3)Прочитати біографію А.Ліндгрен (с.221-222),скласти 5-10 запитань;
4)знайти в інтернеті і прочитати оповідання А.Ліндгрен "Міо,мій Міо";
5)дати письмові відповіді на запитання 1-7(с.223)
Зарубіжна література(8-А,Б,В класи):
1)прочитати казку-притчу
"Маленький принц" А.де Сент-Екзюпері і дати письмові відповіді на запитання 1-9(с.270);
2)прочитати твір Б.Космовської "Буба:мертвий сезон" і дати письмову відповідь на запитання "Яке ж воно,життя підлітків:щасливе і безтурботне чи складне і проблемне?"
Зарубіжна література(9-А,Б,В класи):
1)скласти 10 запитань до біографії Б.Шоу(с.253-256);
2)Прочитати п 'єсу Б.Шоу "Пігмаліон" і дати письмові відповіді на запитання 1-9(с.267);
3)написати конспект до біографії Р.Бредбері(273-277);
4)Прочитати роман Р.Бредбері"451° за Фаренгейтом".
Зарубіжна література(10-А клас):
1)написати конспект до біографії Ш.Бодлера
(с.153-156);
2)характеристика збірки
"Квіти зла"(письмово);
3)виписати ознаки французького символізму
(с.166-170);
4)написати конспект до біографії П.Верлена
(с.171-176),дати письмові відповіді на запитання 1,2,4,5,6(с.176);
5)вивчити напам'ять вірш
"Поетичне мистецтво"(с.175);
6)написати конспект до біографії А.Рембо
(с.177-180),дати письмові відповіді на запитання 1,2.3(с.180).
Зарубіжна література(11-А клас):
1)написати конспект до теми(с.144-150);
2)написати конспект до біографії М.Павича;
3)прочитати оповідання М.Павича "Скляний равлик" і визначити в ньому риси постмодернізму.
Українська мова для 6-Б класу(2 група):
1)ознайомитися з матеріалом параграфа 39,виконати вправи 456,457,458(або 459),461(зробити письмовий розбір числівника як частини мови у реченнях 4,5,6);464(написати замітку);
2)ознайомитися з матеріалом параграфа 40,виконати вправи 466,469,470,474,475;
3)ознайомитися з матеріалом параграфа 42,виконати вправи 481,483;
4)ознайомитися з матеріалом параграфа 43,виконати вправи 486,487,490,491.
Українська мова для 8-А класу:
1)ознайомитися з матеріалом параграфа 37,виконати вправи 440,441,442,445;
2)ознайомитися з матеріалом параграфа 38,виконати вправи 448,449,451,454
Українська література для 8-А класу:
1)Прочитати твір Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути"
(с.143-176);
2)виконати тестові завдання на
с.153-154,164,176;
3)визначити особливості композиції, охарактеризувати героїв твору(письмово);
4)прочитати твори:"Білий кінь Шептало" В.Дрозда і "Місце для дракона" Ю.Винничука.
Завдання німецька мова 9 б клас після канікул
Підготувати проекти на тему:"Німеччина.Відомі люди.Традиції","Що ми знаємо проБерлін","Німецькомовні країни","Визначні пам'ятки Німеччини","Подорожуємо містами Німеччини","Із історії Німеччини".
Захист проектів проведемо фронтально після карантину.
Підхід до виконання роботи безпосередньо творчий!!!
Завдання з нім. мови після "канікул" Учні вибирають.
Підхід до роботи диференційований.
Завдання - оформлені роботи + відеопроекти із захисто
Вчитель: Загоруй Василь Павлович
(завдання на період з 30.03 по 13.04)
6 клас
- Опрацювати п.45-46.
- Виконати в робочому зошиті практ. роб. №3, підр. ст. 209
(Хід роботи: виконати завдання №4 та №5).
7 клас
- Опрацювати п.46-49.
- Виконати в робочому зошиті практ. роб. №7, підр. ст. 221
(Хід роботи: виконати завдання №3 та висновок )
Підготувати мініпроекти (один за вибором,підр.ст.192).
8 клас
- Опрацювати п.48-50.
- Виконати в робочому зошиті практ. роб.на тему:Визначення типу ВНД та властивостей темпераменту, підр. ст. 213-214).
9 клас
- Опрацювати п.51-54.
- Виконати в робочому зошиті: заповнити таблиці з підр.на ст.223 та ст.227.
- Підготувати проект на одну з тем:
Генотерапія та її перспективи;
Діти сонця (синдром Дауна);
10 клас
- Опрацювати п.50-52.
- Виконати в робочому зошиті самост.роб.( підр. ст. 205-206 вправа№1 та №2).
Вчитель біології Загоруй Василь Павлович
(завдання для учнів, які перебувають на індивідуальному навчанні) на період з 30.03 по 03.04
Шепель Маргарита (5а)
- Природознавство: п.31-32, тести ст. 138-139 підручника виконати в зошиті; п.33-35, виконати «Дослідження» на ст. 151 підручника, результати записати в зошит.
- Основи здоров’я: п.21-23, виконати завдання «Перевір себе» на ст. 121 підручника, записати в зошит.
Мудрак Олександр (6в)
- Біологія: п.38-42, виконати завдання на ст. 177 та ст.189 підручника, записати в зошит.
Борсуков Максим (8в)
- Біологія: п.36-40, тести ст. 180 підручника виконати в зошиті;
Дехтяренко Михайло (9б)
- Біологія: п.46-49, тести ст. 211 підручника виконати в зошиті;
Григоренко Микита (10а) та Кравчук Аліна (10а)
- Біологія: П.47-п.49, підготувати проект у вигляді презентації на одну з тем:
«Мутагенні фактори»
«Антимутагени»
«Харчові добавки»
«Адоптогени»
«Генетичний моніторинг»
«Дрейф генів»
«Популяційні хвилі»
«Міграції»
Завдання для дистанційного навчання на період 30.03 -03.04 для 1-В класу
Вчитель: Макієнко Н.М.
Українська мова (Читання):
- Ст. 72-73 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, на ст.73 вивчити вірш напам'ять.
- Ст. 74-75 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, дібрати власний заголовок до тексту
- Ст. 76-77 читати вірші в особах, дати відповіді на питання після тексту
- Ст. 78-79 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту
- Ст. 80-81 виразно читати, дати відповіді на питання після тексту, вивчити лічилку напам'ять,відгадати загадки
Українська мова (Письмо):
- Ст.73 списати вірш ( для сильніших учнів записати вірш з пам'яті та перевірити правильність запису у “Букварі”)
- Ст. 74 списати загадку записати слово-відгадку
- Ст. 77 дати повну письмову відповідь на запитання до вірша “ Де Букварик” (2-3 речення)
- Скласти та записати пам'ятку (3-4 реченння) “Як потрібно вести себе вгостях”
- Записати коротку розповідь на тему “Моя сім'я”
Математика:
Підручник
- Ст. 95
- 1, 2 завдання усно
Вивчити: (у 2 завданні) І тип задач “Задачі на знаходження суми”. ІІ тип задач “Задачі на різницеве порівняння”.
Пригадуємо:
- Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума.
- Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.
- Щоб знайти на скільки одне число більше (менше) ніж інше потрібно виконати дію віднімання
- 3,4 завдання обчислити та записати у робочий зошит
- Ст. 96
- 1 завдання письмово
Зразок запису у робочий зошит
7=2+5
9=3+6
8=
10=
6=
Пригадуємо:
- Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума
- Щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми відняти відомий доданок
- 2, 3 завдання усно
Пригадуємо:
- Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.
- 4 завдання письмово (записати 2 задачі: “Задача на знаходження суми”, “Задача на різницеве порівняння”. Записати у робочий зошит короткий запис задачі, розв'язання і відповідь )
Пригадуємо:
- Структуру задачі ( з чого складається задача) :
- Умова
- Запитання
- Розв'язання
- Відповідь
- Ст. 97
- 1 завдання усно
Вивчити:
- як правильно коментувати приклади віднімаючи числа 6, 7, 8, 9
- 2 завдання письмово (записати у робочий зошит приклади усно коментуючи їх)
- 3 завдання письмово ( Записати у робочий зошит короткий запис задачі, розв'язання і відповідь.)
Вивчити:
- І тип задачі “Задачі на різницеве порівняння”
- ІІ тип задачі “Задача на збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць”
- Правило:Щоб збільшити (зменшити) число на кілька одиниць потрібно виконати дію додавання (віднімання)
- Ст. 98
- 1 завдання усно
- 2 завдання усно
Вивчити:
- І тип задачі “Задачі на знаходження суми ”
- ІІ тип задачі “Задача на знаходження остачі”
- 3 завдання письмово ( Записати у робочий зошит 2 задачі їх короткий запис задачі, розв'язання і відповідь.)
- Ст. 99
- 1 завдання усно
Пригадуємо:
- Компоненти дії додавання: доданок+доданок=сума
- Компоненти дії віднімання: зменшуване-від'ємник=різниця.
Вивчити:
- Щоб зайти невідоме зменщуване потрібно до різниці додати від'ємник.
- Щоб знайти невідомий від'ємник потрібно від зменшуваного відняти різницю.
- 2 задання письмово (користуючись правилом)
- 3 завдання письмово ( Записати у робочий зошит 2 задачі їх короткий запис задачі, розв'язання і відповідь. Усно визначити тип кожної задачі)
Зошит з друкованою основою ст. 29-33
Я досліджую світ:
Підручник
Ст. 22-33
Робочий зошит: опрацювати сторінки, що відповідають темам у піручнику
Завдання з географії на карантин
6 кл.§ 50-53 ст.206 запитання 7 письмово, ст. 210 Запитання і завдання письмово.
7клС 51-53. Письмово ст 223 запитання і завдання
8кл § 46-48 Презентація про один заповідникУкраїни.12 слайдів.
9-А,Б§ 39-41 Заповнити таблицю 20 на сторінці підручника 228
9-В §41-42 Проект» Подорож країною світу»
10-А § 21-23 Письмово ст.136 Запитання і завдання
11-А §25- 26. Презентацію про Вернадського скинути на почту.Повторити розділ Літосфера.
Біологія
7-А § 39-40 ст. 167 вправа 2 письмово. Проект Скелети тварин і архітектура
11-А § 46-48. Відповіді в кінці параграфів на запитання письмово.
Вчитель біології Загоруй Василь Павлович
(завдання для учнів, які перебувають на індивідуальному навчанні) на період з 06.04. по 18.04
Шепель Маргарита (5а)
- Природознавство: п.36-38, підготувати презентацію на тему: «Отруйні рослини Київщини».
- Основи здоров’я: п.24-25, виконати в робочому зошиті «Завдання» на ст. 147 підручника, №1 та№2.
Мудрак Олександр (6в)
- Біологія: п.43-46. Письмово в робочому зошиті дати відповідь на питання №4 практичної роботи №3 на ст. 209 підручника.
Борсуков Максим (8в)
- Біологія: п.41-44, підготувати презентацію на тему: «Хвороби органа слуху та їх профілактика».
Дехтяренко Михайло (9б)
- Біологія: п.50-53, тести «Самоконтроль» на ст. 229 підручника виконати в зошиті
Григоренко Микита (10а) та Кравчук Аліна (10а)
- Біологія: п.50-п.52, опрацювати «Завдання» для самоконтролю на ст.206 підручника.
27.04-30.04 Англійська мова: завдання на карантин вчителя Пересунько І.В.
5-A
- revise the vocabulary p.196;
Present Perfect Tense (Remember!) p.197;
ex.5 p.196 (orally), ex.6 p.197 (in writing);
- revise the table of Irregular Verbs, p.198-199 (Remember! );
ex.1 p.198 (in writing), ex.2,3,4 (orally), ex.5 p.200 (in writing);
- 200 – Remember! (Present Perfect Tense) ;
ex.1 p.200, ex. 2 p.201 – a, b (in writing):
https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4czlqLVRRcEkzWmc/view?usp=sharing (audio link)
ex. 3 p.201, ex. 6 p.202 (orally).
5-B
- “Going away”. SB p.82-83 ex.1-6 (Audio 2.29);
work on the new vocabulary;
WB p.68 (in writing);
- SB p.84 ex.1,2 (in writing) + Vocabulary ex.3 p.84;
- “ be going to” – revise the rule ;
SB ex. 1,2 p. 85 (orally), ex.3,4 (in writing);
- revise grammar and vocabulary;
- WB p.69 ex.1, 3, 4 (orally), ex.2,5 (in writing).
6-B
- “Injury”: SB p.82 ex. 1 – study the new vocabulary (Audio 2.26);
ex. 2 , 3, 4 p.82 (Audio 2.27) – (in writing);
- revise Present Perfect;
WB Ex. 5 p. 65 (in writing);
SB ex. 1, 2 p. 83 (orally);
- revise grammar and vocabulary on the topic;
WB p.66 ex. 1, 2, 5 (in writing);
- SB p.83 ex.3, 5 (in writing); ex.4 (orally).
7-A
- “ New York”: ex.7 a+b p. 169 (orally);
make up a similar dialogue about Kyiv (about 5-7 questions and 5-7 answers) (in writing);
- Control – listening : ex.1 (b) p.162 (in writing), ex.3 p. 163 (in writing), ex. 4 p. 164 (in writing) :
audio for ex.1 p.162 https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4T2gwbEFxdG9Nc28/view?usp=sharing
audio for ex.3, 4 p.164
https://drive.google.com/file/d/0BwXhjtj9eqT4eVFPVDNPMjQydkk/view?usp=sharing
8-A
- Revise Present Perfect Passive;
Ex. 5,6,7 p.210 (in writing);
- “The UK”: ex.1,2 p. 212 (orally+study the new vocabulary); ex.3 p.214 (in writing);
ex.7 (a) p.216 (orally).